De camí al coll d’Añisclo

Magnífica excursió fins al coll d’Añisclo. És un d’aquells racons del Parc Nacional d’Ordesa on els paratges són especialment espectaculars…

Passat Aïnsa i gairebé arribant a Bestué veiem una pista que neix a la nostra dreta cap a la Muntanya Sesa. Després d’una pista de sots, arribem a la barrera que delimita el parc nacional. Allà comencem la nostra excursió.

A sota dels Sestrales, però a sobre d’Añisclo, trobem el refugi de Plana Canal que ens endinsa a visitar uns paratges d’una bellesa i tranquil·litat sorprenents.

Seguim la pista pel camí a prop del refugi de San Vicenda. Passem per la Font d’Escuain, baixem pel barranc cap al riu Bellós, cap al canyó d’Añisclo.
Des del riu, seguim el GR11 direcció el coll d’Añisclo. En el camí ens trobem espectaculars salts d’aigua, on destaca especialment el salt de Fuenblanca.
Finalment arribem al coll d’Añisclo i ens trobem amb una magnífica vista de la Vall de Pineta. Realment una excursió espectacular!

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.