A St. Jeroni amb neu

El 25 de gener vaig pujar a Sant Jeroni des del Monestir de Montserrat, l’endemà d’una nevada que havia deixat el massís en condicions plenament hivernals. Els esglaons glaçats obligaven a caminar amb molta cura, sobretot als trams més ombrívols, però el paisatge compensava amb escreix l’esforç.
Des del cim de Sant Jeroni (1.236 m), amb un fort vent, les vistes eren espectaculars: tot el Pirineu ben nevat, Montsenyla Molael Montcau.. i una magnífica panoràmica.

Una excursió curta però intensa, d’aquelles que es recorden per què Montserrat sempre sorprèn, sobretot quan l’hivern hi deixa empremta.

📷 enllaç a les fotos de l’excursió

IMG 5693

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Excursions i rutes

Rutes detallades per muntanyes i parcs naturals.

Fotografies

Imatges de paisatges i moments inoblidables.

Meteorologia

El temps a la muntanya, previsions i fenòmens meteorològics.

Vídeos

Vídeos d'excursions, paisatges i contingut audiovisual.

Territori

Descobrint el territori, la geografia i el paisatge.

Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.